Duktig Anna

Ja, jag har varit riktigt duktig idag. Putsat fönster, ska ta dom sista imorgon el på onsdag. beror på när jag vaknar imorgon, ska jobba 13:30-16:30 imorgon. Vill inte stressa när jag gör det heller, då blir jag bara så sur på mig själv efteråt. Sen körde jag till mormor och snackade lite skit, alltid kul. Sen var det dax att köra till mamma och tvätta bilen, den blev riktigt snygg. Den var inte så skitig eftresom jag inte haft den 1 vecka ännu, men jo oftare jag tvättar den, desto mindre är där och tvätta. Känns roligare att tvätta denna än saaben, den blev ju aldrig renare eller snyggare ändå, men denna ser man det på direkt, kul kul. Har varit rätt så lat ikväll, skulle gått en runda nu ikväll, men kom aldrig iväg. men var ute ca 3 timmar igår på jobbet + en timme i kronoskogen efter det. Riktigt skönt. men sen somnade jag också kl 8 igårkväll, på soffan, och M fick inte liv i mig när han skulle lägga sig, så jag fick ligga kvar på soffan. kom in och la mig vid 3 inatt. Bättre sent än aldrig.  Och vi som skulle ha myskväll igår. Får ha det i kväll ist. Ska ju inte upp tidigt imorgon, då orkar man vara vaken lite längre.
Sitter och syndar i soffan, har inte drukit Coca-cola på nästan 4 mån. var beroende av det. Hade abstinens om jag inte fick coca. Men jag var ner på Niklas och skulle ha en pepsi, men det hade dom inte, fick bli coca ist. Men en gång var 4:e mån e väl helt ok att synda eller???

Har suttit och kollat på resor, jag o M ska åka i januari. Blir nog inte Malta. Tittade på 2 veckor i Egypten, inte så farligt dyrt, men dom hade tyvärr inte minikyl på något rum. Blir rätt så jobbigt i den värmen, begär ingen sprit men iaf sp man kan ha kallt vatten dygnet runt, men det ska nog lösa sig ändå. Ska diskutera det med M sen när han kommer hem.

Har fått min semester beviljad, längtar redan, känner att jag behöver ha semester nu, men får väl vänta till Augusti. Fast åker vi sen i januari så är det inte så många månader emellan. Känns mer motiverande.

Nä, dax för lite tv nu
♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0