Det gick

Sa till mig själv igår, att jag ska skärpa mig när det gäller att gå upp på morgonen. har ALLTID varit seg och svår med att gå upp på morgonen. Så idag så satte jag klockan på 6 ist 5:30. Känns lite mer stressande. Och det gick riktigt bra. Det var ett tag sen jag satt hemma och åt frukost innan jobbet. Brukar till 99% alltid bli att jag äter frukost på jobbet, just för att jag inte kommit ur sängen. Sitter här med min gröt, ett glas oboy och mina vitaminer. Hör surret från datorn och pumpen till akvriet. Riktigt mysigt. M ligger och sover. han är ledig änna framtill torsdag nu. Vi kommer gå varandra på nerverna innan dess. Men det får jag väl stå ut. Skönt att ha han hemma för en gång skull. Nä, dax att göra det sista innan jobbet.

Ha det bra

♥Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0