Ännu mer jobb

Usch, när jag sov som bäst imorse eler jag för 1 1/2 timme sen, så ringde telefonen, trodde den var runt 10 iaf. Det var chefen, hon hade skrivit nytt anställningsbevis till mig, så nu har jag fått ännu mer timmar att jobba och det innebär ännu mer pengar, inte helt fel faktiskt. Så det var till att gå upp och ta på sig och köra dit, det e egentligen till att vara lat, tar max 5 min att gå, men jag körde ändå. Skriva på pappret och sen hem igen. Har ätit frukost redan och är påklädd. M gick precis och la sig igen. Så vad jag ska göra nu vet jag inte. Vi ska städa balkongen idag iaf, så vi kan sitta där ute när våra möbler är färdiga.

Nä, får ta disken så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0