Tvätt

Jaha, då var det dax att tvätta igen. alltid lika roligt, eller inte!! Men det är ont måste, kan ju inte springa runt i skitiga kläder heller!!
Då var denna jobb helgen över, ska jobba 3 timmar extra nu på eftermiddagen, sen är är jag ledig fram till torsdag. SKÖNT, behövs verkligen efter en jobbe helg,fattar inte varför det är så jobbigt att jobba helger, men inte veckodagar, jaja, är nog inget så jag ska förstå heller. Martin är på jobb interjvu idag, hoppas han får det/tar det, han behöver röra lite på sig tycker jag.
tänk vad tiden går fort, jag och martin har varit tillsammans i 1år idag!! Och fler år ska det bli.
Ang huset vi var och tittade på, det blev inget med det, vi ska titta på ett nytt nästa vecka, Martin jobbar som vanligt, men mamma får följa med denna gången oxå, hehe, tur man har henne!! Nä, nu ska jag ner och lägga om i maskinerna.

Mums, vi ska till bröderna M ikväll!!

Fick rosor av Martin idag, första gången under detta året!! Hehe

Har fått fler timmar att jobba denna veckan, ja tack säger jag, pengarna vill jag ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0