Ny vecka

Nya bekymmer hehe!! Nä, denna veckan har börjat bra, men förra slutade kiss kass värdelöst. Kände mig så duktig igår städade och sånt, och tror ni inte att jag slår sönder mina nya glasunderlägg rakt på den nya spisen, FAN men det är ju bara så typiskt mig. Så det blir till att köpa nya, innan jag ens använt dom gamla. Jaja, ska nog bli bra ändå. Var och tittade på hus igår, riktigt fint, Martin jobbade som vanligt så jag fick ta mamma med mig, ska få en visning till så martin oxå kan titta på det. Sen får vi se hur det blir med huset, men jag hoppas vi kan köpa det, var riktigt fint!!
Dax för stallet ikväll, ska bli skönt att få en riktig genom körare idag igen. Nä, dax för mat innan stallet.
ha det bra


Jag fyller år




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0