Mitt dåliga hjärta...

Fick äntligen svar från läkaren, om mitt 24h EKG. Det har bara tagit 2 1/2 månad för att skicka svaret till mig, dålig stil tycker jag!! Men det var ju tur att jag inte var döende.
Men jag ska vidare på fler undersökningar, få remiss för undersökning på längre tid och ett ultraljud på hjärtat. Så får hoppas att dom hittar något där. Så jag vet vad det är iaf, så kan jag leva efter det sen. denna läkaren vill iaf gör en utredning på vad det kan vara, har haft detta sen jag var 3-4 år gammal och aldrig nån som tagit reda på orsaken. Tur mamma var med när läkaren kom och pratade med mig, så hon sa det. Jag hade nog inte tänkt på att säga det själv, vara bara så chockad att han sagt att det var något med mitt hjärta!! Men nu är det på väg att få en förklaring iaf.
Annars så har det inte hänt så mycket idag, varit ledig. Hemma hela dagen och tagit det lungt. Varit ute och gått en runda nu ikväll oxå, känner mig riktigt duktigt faktiskt.

Nä, nu ska jag sätta mig i soffan och chilla lite. Kommer en dag imorgon med!!

Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Det var jag som frågade vem din pappa var för några månader sedan! Tror du är hans dotter? Om jag inte har helt fel. Han är mina småsyskons pappa alltså min före detta styvfar. Läste lite att du haft problem med hjärtat. Det ligger på din fars sida. Hans syskon har hjärtproblem och han själv har också haft problem. Hans hjärta stannande för några veckor sedan, de lyckade få igång det och satte in en pacemaker. Vet inte om det kan hjälpa om du vet att det är genetiskt? Kram iallafall

2011-02-07 @ 16:28:55
Postat av: Anonym

Glömde också säga att migränen säkerligen också är släktrelaterat. Så länge jag kan minnas har han också haft kraftiga migränanfall...

2011-02-08 @ 10:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0