Måndag

Japp, då var denna måndagen slut.
Jobbat, och ridit och tiden har bara sprungit iväg. Hoppas den gör det imorgon med.
Ska jobba imorgon med, skönt. Sen jobbar jag igen lördag söndag!! Ska göra en del nu när jag är ledig i 3 dagar, städa och handla. Kan behövas ser ut som kriget här hemma. Men jobbar man så jobbar man, då prioriterar inte jag att städa när jag kommer hem.

Det gör jag när jag är ledig och martin är på jobb. Blir lättare när han inte är hemma, då springer int ehan och stökar upp där jag precis har städat.

Har hittat julgardiner, ska beställa dom i veckan oxå, skit snygga.

Nä, nu ska jag in i duschen och sen lägga mig. har precis ätit, klämmde i mig 4 varma mackor gott gott.

Vi hörs imorgon

Kram kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0