LUND

Har varit i Lund med josse idag!! Skulle se om jag hittade några skor på skopunkten, men som vanligt inte. Gick in en sväng på Nova oxå, hittade ett par där, josse gillade dom med, så hon tog dom, jag har skor hemma så det räcker, men det är ju så kul att handla skor.

Jaja, gick sen vidare på nova, hittade det jag skulle ha, ny årskalender, skulle bara ha bladen, resten har jag.
Hittade även paket till Martin, han fyller förvissp inte år förän i December, men nu nar jag hittade så kund ejag inte låta bli att köpa det. Han så få nåt mer oxå.

Kom fram till att jag ska köpa alla min julklappar lite då och lite då, så går inte alla pengarna så fort iväg.

Hämtade mina nya glasögon oxå idag, skit snygga men dyra. Men det får det vara värt, ska in där igen på måndag.

Jippiiiiieeee,,, har hittat ett hus som jag verkligen vill ha, ska visa det för martin sen när han kommer hem. Var riktigt fint.

Nä, nu ska jag ner och hyra film.

Kommer en ny blogg imorgon

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0