jahapp

Då var det ny vecka igen!! Fan vad tiden går fort, snart är det 2008, hinner inte med!!!

Denna vecka är lugn, jobbar torsdag och fredag. Skönt med kort vecka, eftersom jag inte mår bra, får hoppas jag mår bättre tills torsdag. men jag måste jobba ändå, har inte råd att vara hemma.
Ska kolla på Onsdag när jag ska prata med chefen, om jag kan få mitt friskvårdskort, så jag kan gå och få massage, hade varit riktig skönt.

Nu kommer lite om min helg:
Lördag: Jobba 7-16:30 inte alls kul att jobba helg, men jag får ju bra OB så jag ska inte klaga egentligen, sen var det hem och laga mat och bara slöa framför tven. Blev shinzel med potatis och gräddsås. mums mums. Hade bara en i kylen så martin fick ingen hehe!! Såg på Svensson svensson och en film med Hillary Duff den är jättebra, kommer inte på vad den heter bara. Martin kom hem tidigare än  väntat, han var hemma redan 22, jag väntade han vid 23:30. Men skönt att ha han hemma tidigt ibland, så man kan mysa innan man somnar när man ska upp tidigt igen dagen efter.

Söndag: Jobba 7-16:30 fan vad jag var trött. Söndag borde vara förbjudet att jobba på hehe. Var inne en sväng på bo Ohlsson när jag jobbade, bra att jobba som personligassisten då kan man göra lite som man själv vill inte helt fel, hittade julklappar till Måns och Simon ska köpa dom så fort jag vet hur mycket jag har kvar denna månaden att leva på. men det ska nog bli över till lite julklappar oxå. Träffade Håkan på boan, snacakde lite skit med han samtidigt, sen gick jag och kollade på julsakerna som kommer upp lite smått nu. Sen vi in till ICa och handa de kaka till kaffet, det är ett måste i det huset, men det är gott. Jag är ett riktigt kakamonster egentligen jag med. Hem 16:30 och bara ta det lungt, åt fisk var fakyiskt gott, martin fick göra den, eftersom jag inte själv gillar fisk så ställer jag mig inte och tillagar det heller. Sen körde vi till Johan och snackade lite skit och kollade på hans nya motorcykel, skitfräck. Sen allmänt skitsnack inne hos han, Martin försökte övertala Johan till att följa med till Tyskland, men det gick inte. Så han får väl sova själ den helgen, jag skulle med men jag jobbar den helgen och det är röda dagar både lör-sön så jag förlorar förmycket att bli hemma.

Måndag: skulle varit på utbildning idag 9-11 men min chef skickade ett mess och frågade om det gick bra om vi tog det på onsdag när jag ändå ska dit där. Klart jag kunde ta det då, är inte så svår. Sen var jag och MArtin en sväng på Bo Ohlsson och köpte skor till han, dom andra är där hål i, träffade på Josse där hon skulle ha resväska och skor, dom åker till Turkiet på onsdag, vilka gottegrisar. Sen har vi varit en sväng i ystad oxå.
Jag skulle varit i stallet ikväll och ridit men det blir inte, har svin ont i ryggen/svanskotan, och ibland så låser benet sig så jag inte kan gå, skulle behöva få riktig massage, men jag får ta martin till hjälp så länge.

Nä, nu är det snart mat

Kram

image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0