...

Usch, sitter här hemma och bara har tråkigt!! Blir väl tyvärr så mitt i veckan!! Figge går ju lektion nu på kvällen, och sen även så hade ridhuset varit upptaget så jag hade inte kunnat rida ändå, vill inte rida ut i mörker. Får se om jag hinner dit imorgon innan jobbet, börjar 13:30, ska köra och fixa grejor till bilen oxå imorgon. Hehe, jag vet en sak som inte ni vet, men jag kan tyvärr inte avslöja den ännu, få vänta tills dom inblandade vet om det, sen ska jag avslöja det!! Alltid kul. Nä, nu ska jag se om där är något kul på TV!!

Har varit och köpt mattor idag på Rusta, 200 kr för 2 st, billigt och bra, blev jättefina under bordet i köket och under soffbordet!! tar ju lite tid att handla och fixa saker här i detta huset, alla vill inte som jag vill, men jag ahr ju inte lyssnat innan så varför ska jag börja med det nu! Jaja, Martin ville inte ha några mattor, men jag köpte ändå, det är jag som städar här hemma, så då är det jag som bestämmer. Nä, dax att plocka undan tvätten från igår.

Haj haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0