Söndag...

Jaho, nu var denna jobb helgen över. Inte så jobbigt som man tror att jobba helg faktiskt. Går rätt fort när man väl sätter igång.

Var på tjejmiddag igår, tack Jonna för att du gjorde huset kill fritt!! hehe.
Har inte skrattat så mycket på länge, det behövdes verkligen.
Jag, Jennie, Josse, Jonna, Monika, Ingela, Eva, Caroline.
Jag som sa att jag inte skulle dricka för att jag skulle jobba idag. Vad tror ni händer??
Jo, caroline, har nån rosa kladdig, kletig, dalrig shot med sig, såg riktigt häftig ut. Nyfiken som jag är så måste jag ju smaka, sen kommer Monika med Baileys och mjölk, jag tar den med. Sen fick jag gå hem, har precis varit och hämtat bilen.

Tack för sällskapet hem förresten, du vet vem är??

Snart kommer Martin hem, inga ytterligare kommentarer till det just nu.

Ni som vet, vet vad jag menar med det.

Nä, duschen kallar sen ska jag värma varm chocklad och krypa ner i soffan och bara mysa. Inte blivit många timmars sömn denna helgen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0