nu då??

Det var denna lediga helgen som gick åt pipan!! Men jag vill ha pengarna, så jag säger ju inte nej. Är förvisso ledig imorgon, och då ska här städas, sen jobbar sön-ons och sen lör-sön!!!
Har oriflameparty på onsdag, så jag hinner inte städa när jag kommer hem på onsdag, så det får bli imorgon, sen ska jag baka på tisdag.
Har många som kommer, kommer alla så blir vi ca 15 st!! Riktigt kul.

Hoppas vi får ett positivt besked på måndag, och då blir det riktigt bra.
Kom mer ny info idag, men det var inget som passade, så det blir nog det som kom först, vi får se. Den tiden, den sorgen!!

Nä, nu ska jag hålla fredag och börja läsa boken av Pigge Werklin: Klockan 10:31 på morgonen i Khao lak.

Verkar riktigt bra

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0