Ledig helg

Detta är första HELA lediga helgen på länge!! Ska bli riktigt skönt, detta behöver min kropp. Är rent slut.
var i Malmö igår med Jennie, var riktigt trevligt att hitta på något mitt i veckan. Inte ofta, men var riktigt trött imorse när klockan ringde. men när jag väl kom upp och iväg så var det ingen fara. men det är ju så när man ligger i den varma och goa sängen och martin sidan om sig. Alltid en anledning till att ligga kvar. Har tittat på tv nu hela kvällen, det behövs verkligen. Har stallet imorgon, ska vara där 9, Maria var snäll och tog fodringen imorgon bitti så det slipper jag denna gången!!
Nä, nu ska jag och martin kolla på Pirates 3. Riktigt bra

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0