Ska nog bli bra till slut

Sitter här och försöker komma på hur jag lägger upp en musik video på bloggen. Ska nog gå en dag. Har hittat en riktigt bra power walk låt, blir riktigt glad när jag hör den. Och får riktigt fart i benen. Alltid bra!!

Har gått ner 1,5 kilo sen jag började med min power walk 5 ggr i veckan ca 1,5 timme. Då är det riktigt roligt att träna när man ser att det ger resultat, har äöndrar min kost också. Så nu ska jag nog börja må mycket bättre.

Har kollat upp vad försäkringen på saaben ska kosta, det blir jag som får stå på bilen, kan ju vara rätt bra . jag behöver ju något att bygga på ju. Aldrig fel. Fast det är klart ska amn nu ha egen bil så vill man ju gärna ha en som funkar alltid, eller iaf nästa alltid. Det är ju ingen garanti att en ny bil håller heller, men jag vill ha en bättre begagnad iaf. Får hoppas att jag får ordning på det så fort som möjligt så jag kan skrota mitt skit.

Var i lund igår med mamma och joakim, köpte en skjorta till martin och ett par nya svarta stövlar till mig, så jag kan göra mig av med mina beiga stövlar, som snart är helt sönder. men då känns det bra och göra sig av med ett par skor/stövlar.

Usch, nu börjar det bli riktigt kallt ute, var -2 grader när jag gick till jobbet imorse, och bilarna var frusna. När jag skulle tillbaka till jobbet idag efter lunch, så var jag genom frusen om mina fingrar fast jag hade vantar på mig, får nog ta dubbla vantar snart.

Kollade min lön innan idag, den är riktigt bra denna månaden, fast det är inte bra det heller, man blir ju så lätt bortskämd om man får bra lön, denna månaden och januari är bra, sen vet jag inte hur det ser ut. Ska förvisso gå upp i tid och får löneförhöjning, men mendet ska nog gå bra ändå.

Nä, disken kallar, sen ska jag kolla på bönderna och se hur det går för dom. Sen är det sängen så jag orkar jobba imorgon med.

over and out


Kommentarer
Postat av: Aida

har du msn ? så ska jag förklara allt : ) .. / Kram

2007-12-19 @ 19:43:07
URL: http://uniiqee.blogg.se
Postat av: Jessica

Joåås, man blir bortskämd som tusan med bra lön.
För 1½ år sen strax innan jag blev arbetslös jobba jag som personlig assistent. Mycket helger, nätter och massa sånt. Hade ut en lön på 13 tusen typ.
Som arbetslös fick jag mellan 10-11 tusen. när jag sen börja jobba igen som pers assistent men bara dagtid och inte heltid så hade jag knappt ut 10 tusen. Numera får jag vara glad om den håller sig över 10 sträcket.... Gud vad jobbigt det är!!!

2008-01-04 @ 10:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0