Nytt år..

och nya bekymmer. detta året har inte slutat bra, får ju bara hoppas att det börjar bättre, fast det kan nog inte börja sämre än detta slutat kan jag tro. Många som försvunnit ur våra liv, och sen har många av mina vänner haft bekymmer så jag hoppas att början på detta året är början på något nytt!!

Nu har Agneta åkt hem igen, har varit riktigt roligt att ha henne här, hon kommer nog hem igen till påsk. Har varit lite överallt denna veckan när jag inte jobbat. Får jobba 2 timmar på tisdag, förvisso nyårsdag, men 2 timmar OB kan man ju inte säga nej till. Ellerhur. Jobbar 07-09. Sen ska jag hem och sova och mysa med martin. Sen jobbar han igen ons-lör.

Nä, nu ska jag äta mat, martin har lagat mat.

Blir nyårs fest hos Sege imorgon, martin ska laga mat, gott gott. En lagom lung kväll, kan behövas.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0