Måndag

riktigt slut i min kropp, har precis varit och ridit. Gick riktigt bra. Lyckades få Betán i form i galoppen FAN vad duktig jag är. Sen var det hem och äta kyckling sallad, martin var snäll och hade det färdigt till mig TACK ÄLSKLING!!
Chefen ringde innan idag och frågade om jag kunde jobba extra på onsdag, klart jag kan, behöver alla pengar jag kan få. Hehe, snicken javisst!! Vi pratade även om problemen vi har på jobbet, ska ta det på mötet på tosdag när alla är där!! Och sen om vi kan lösa det.
Har bara slappat idag, vi kollade på galenskaparna: grisen i säcken innan idag. riktigt rolig. Sen såg vi tomten är far till alla barnen.
Nä, nu är det dax för sängen, ska iväg och handla dom sista julklapparna imorgon.
Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0