Lördag

Jahapp, då var det lördag kväll, och bara en jobb dag kvar på denna helgen, riktigt skönt. Känns ju bara så drygt att jobba helg. Men imorgon när jag kommer hem på lunch, så är martin hemma. Då är middagen färdig när jag kommer hem, mumms mumms. och sen har vi hela söndagkvällen ihop. Sen jobbar han mån-tors, och jag jobbar ons-fre. Inte mycket tid vi har ihop den veckan. Men det får vi ta, vi måste ju jobba för att få våra pengar. så vi kan hitta på något kul när vi väl e lediga ihop.

Nä, nu är det dax för mat, ska kolla på reprisen av lyxfällan, diska, duscha och sen se svensson svensson. Sen är det dax för sängen, är riktigt trött idag.

Är nog på väg att bli dålig, har kännt mig svimfärdig hela dagen, illa mående och allmänt konstig. Får bara hoppas jag kan jobba imorgon, inte lätt att få vikarie kl 6:30 en söndag.

Kommentarer
Postat av: Tiina

Hejsan. Jodå allt är bra. Jobbar för fullt på min lediga helg, men så är det ibland. Jag har inte själv gjort designen till min blogg utan det är http://shoulderson.blogg.se/

Det står på hennes blogg hur man kan få hjälp utav henne att fixa till den.Skicka ett mejl med önskaningar, sen efter några dagar så har hon fixat till ditt önskemål. Kram

2007-12-15 @ 17:50:24
URL: http://tiiinaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0