Funkar detta idag då??

Nu hoppas jag att detta funkar idag, blir riktigt lack annars!! Skrev ett lång inlägg häromdagen, men det sparades inte här, blev riktigt arg.

Iaf, jobb helg denna helgen, vet inte riktigt vad jag tycker om det egentligen, men det blir ju bra extra pengar var löning iaf.

Min bil funkar nu igen, skönt. Så nu kan jag komma iväg om jag vill det. Det är tyvärr det som är så dumt om martin jobbar, han har ju bilen till jobbet nu ju. Men det löser sig. Har ju varit van vid att ha bilen hemma hela tiden innan, men ska nog vänja mig vid min gamla saab igen. det är ju lite skillnad på en saab-88 och en skoda-05.

Ska sätta upp julpyntet mån el tis.  Jobbar ons-fre, har stallet på lördag och sen 75 års kalas på lördag eftermiddag. Sen ta det lungt på söndag så jag orkar jobba julafton och juldagen. Nä, nu ska jag diska undan efter mig och sen duscha, ha en lugn kväll, så jag är pigg jobbet imorgon.

Har varit en tung vecka, en nära vän till mig blev misshandlad av sin sambo. Och sen sitter det folk som är anonyma och skriver dumma kommentarer om hur hon har behandlat honom för att han gör så. Det spelar ingen roll vad hon gjort/sagt eller vad som helst. Han har ingen rätt att slå på henne iaf. Blir både arg och ledsen när jag hör sånt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0