Denna helgen

Har jag fullt upp, vet inte rktigt hur jag ska hinna med allt, men förhoppningsvis så ska det lösa sig det med.
Imorgon så är det dax att tvätta, förhoppningsvis så känner jag mig pigg så jag städar under tiden som tvätten är i maskinen, sen är det stallet som gäller, får ju rida min underbara älskling!! Vet inte vad jag skulle gjort utan han, kan inte tänka mig ett liv utan häst. Letar så smått efter ny häst, Figge blir ju dock 23 nästa år, han orkar inte hur många år som helst.

Ska ta en riktig storstädning imorgon, damma, dammsuga, torkagolv, byta sängkläder, plocka riktigt. För vi får gäster sen på söndag. Hela lägenheten full av folk, vet inte var vi ska sätta alla, dom får äta i skift hehe.

Fullt upp hela helgen och sen är det dax att jobba igen på måndag, aldrig lugn och ro, i detta huset.
Min kropp känns som den hade behövt 2 veckors semester, men nä, det får vänta till sommaren, kan ju inte ta semster och vara hemma i detta vädret, martin har ju precis börjat nytt jobb oxå, så han kan inte ta semster, och sen har vi inte råd att åka utomlands nu heller.

Så vi sparar våra pengar och åker 2009 ist, blir nog en sväng till Spanien då igen om vi inte kommer på nån annanstans att åka, fast det är klart, vi träffar ju inte martins syster så ofta, så när vi ändå åker på semester så kan vi ju åka och hälsa på henne där nere. Riktigt mysigt. Då ser man lite annorlunda saker oxå, inte bara turist grejor, hon vet ju vad man ska titta på och sånt. Hon kommer hem nu till jul, så det ska bli kul och träffa henne igen. Fast jag firar inte jul med henne och martin, jag jobbar så dom ska iväg redan vid 12-13 tror jag. och jag slutar 16:30. Jag får köra till mamma och dom ist!!
Fast det blir valla den 25:e, jobbar den dagen med, men jag hinner bli full ändå hehe. Fast den 26:e SKA jag vara ledig. Har kommit på att jag inte kan jobba alltid, fast min ekonomi hade behövt det. Ju mer man jobbar, desto mindre spenderar man.
Nä, nu ska jag laga mat, ta en cider under tiden, titta på Harry Potter och vara vaken för en gångs skull när martin kommer hem, jag sov igår när han kom hem, jag svarde inte i telefonen här hemma heller när han ringde. Jag sov ju så gott.
Sover man så sover man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0