091122

Blev ingen blogg igår. Hade fullt upp hela dagen!!!
Var på gåsmiddag hos svärfar och "svärmor" rikitgt gott och mycket mat. Så man var verkligen inte hungrig när man körde därifrån.
Fick höra en gullig grej igår, "svärmors" minsta barnbarn kom fram till mig och sa: när vi varit i egypten så ska jag komma och kolla på din bebis. Lägg då till att hon bara är 3 år. Klart hon ska få komma kolla på bebisen.

Ifredags så ringde läkaren från lund som opererade mig, där var ett företag som ville göra en intervju med mig angående att jag fått en pacemaker och att jag var gravid när dom gjorde det. Så nu väntar jag på att företaget ska ringa tillbaka och kolla om vi kommer fram till något bra resultat.

Var inne om hos tanten som jag jobbar hos i vanlíga fall också i fredags. Hon fyllde år i torsdags så jag gick in om och grattade henne. Hon blev rikitgt glad att tjockisen kom in och pratade lite. Skönt och se att hon mår bra.

Nä, nu ska vi se om vi kommer på något och göra den grå söndag

Kommentarer
Postat av: Martina & Ella

Nej vi har inte velat ta reda på det heller, vill ju inte förstöra livets stora överraskning. Fast jag är nyfiken på vad som rör sig där inne ^^



Vi har också en riktigt grå söndag här och med massa regn.

Jag hoppas min blir bättre också, han känner ju på magen men det känns som att han gör det bara för att göra mig glad.



kram kram

2009-11-22 @ 12:16:08
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Postat av: angelica

Lilla Emilia, hon är så söt :)

2009-11-23 @ 16:06:40
URL: http://wippzi.blogg.se/
Postat av: Tova

Hehe ja, jag hoppas på en vit jul ;) har totalt struntat i allt vad julmys heter de senaste åren, men nu när jag är såhär "gravidmysig" ska jag verkligen njuta för en gångs skull!

Usch då, foglossning lät inte skoj... har själv inte känt av ngt sådant, men alla mina besvär kanske kommer på slutet :/

kramar

2009-11-24 @ 19:58:30
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Postat av: Emma

heh vad trevlig för den gamla tanten att du kom och vaar lite social med henne:) Kul att hon mådde bra:9



MM, vad gott och bli bjuden på middag:)



Hehe, låpter pirrigt och göra interjuv, då får dom göra de innan din bebis kommer eller?



jo vi får påeppa varann sista tiden, tävla om vem som får först:) haha



hoppas du haft en mysig tisdag. kramis

2009-11-24 @ 20:33:05
URL: http://lillemspems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0