091109

Nu har jag gått in i vecka 36. Tiden går riktigt fort nu. Mina vänner har börjat med vadslagning om när min lill* rövare ska komma. Första tipset är nu helgen som kommer, så vi får se om hon har rätt eller inte. För mig så får rövaren gärna komma ut närsomhelst.

Har hur mycket energi som helst idag, vet inte var den har kommit ifrån, men får passa på idag. Har hunnit tvätta, byta däck på bilen och hur mycket som helst. Ska till Ystad sen när all tvätt är färdig. Ska kolla på TV och sen ska jag försöka få M med mig in på babyproffsen och kolla på en spegel att ha i bilen, vi har bestämmt att ha bebisen bak i bilen, så jag vill gärna ha spegel i bilen så jag har lite koll och så den kan ha koll på mig efterhand som den växer.

Ska på vattengympa ikväll också, ska bli superskönt och få komma ner i det varma vattnet.


Kommentarer
Postat av: Liw

Haha, här har de också börjat gissa på ankomst dag. Har den 17:e som första, över en månad för tidigt, men just nu skulle det vara välkommet :)



Härligt med lite extra energi, skulle jag också behöva :)

kram

2009-11-09 @ 16:26:57
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Liw

Ok, ja då kanske det blir en november bebis ändå då :)



Förstår att vattengympan tär på krafterna, inte helt lätt. Ville också gå på det, men här i stan finns det inte för gravida :( Blev yoga istället..



kram

2009-11-09 @ 21:29:35
URL: http://preggomonster.blogg.se/
Postat av: Mina

God kväll gumman.Ja tiden är snart inne för oss båda med våra små bebisar.ska bli så skoj..Hoppas att allt är bra med dig med.kram kram

2009-11-10 @ 16:24:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mina

Allt är bra med mig denna tisdag kväll.Ska snart tända massa levande ljus tills min kille kommer för det var så mysigt när han kom hem i går :) Gäller att njuta när det är höst rusk & dåligt väder...

Ja det är gott att baka & så lätt & jag hoppas att du med kommer gilla dem..Om du inte vill ha så många så ta halva satsen..Fikc först panik när man stod med alla smet oj vad mycket men det löste sig ..så goda dem blev.Ha en skön kväll.krma kram

2009-11-10 @ 17:33:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag tror på en lucia bebis :)

2009-11-14 @ 09:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0